هدایای شرکتی خود را به یاد ماندنی کنید


هدایای شرکتی خود را به یاد ماندنی کنید
ارسال شده توسط : مینا کاظمیان     در : ۲۸ مرداد ۱۳۹۷     در : مراسم سازمانی ، افتتاحیه و رونمایی
  ۲۵۶   |     ۰  








هدایای شرکتی خود را به یاد ماندنی کنید


برقراری روابط مستحکم با مشتریان و تمامی ذینفعان داخلی و خارجی در هر کسب و کاری، شامل موارد مختلفی میشود. یکی از روشهایی که می‌توانید به وسیلۀ آن اهمیت و ارزش مشتریان را به آنها یادآور شوید؛ هدیه هایی است که می ‏توانید به آنها بدهید. اگرچه دادن یک کارت تخفیف و یا برقراری تماس تلفنی با مشتریان بسیار خوب است؛ اما برای کسب موفقیت بیشتر نباید در همین جا متوقف شوید بلکه باید هدیه ‌هایی را نیز برای مشتریان در نظر بگیرید. انتخاب هدیه مناسب و روشِ دادن آن به مشتریان مهم است. بنابراین، هر شرکتی باید قبل از سرمایهگذاری در تهیۀ هدایای شرکتی موارد زیر را مدنظر قرار دهد.

هدیه ‏ای را انتخاب نمایید که از دیدن نام تجاری خود بر روی آن احساس خوشحالی و خرسندی کنید.

بهترین راه برای اینکه ببینید آیا مشتریان شما از دریافت هدیه ی مورد نظر خوشحال خواهند شد یا خیر، این است که احساس خود را در مورد آن بیان کنید. اگر شما هدیه ی مورد نظر را زیبا یا بی ارزش میبینید، مشتریان نیز هدیه دریافتی را دقیقاً مشابه شما خواهند دید. همواره به خاطر داشته باشید که مشتریان، شرکت شما را با هر آنچه که نام تجاری شما بر روی آن ثبت شده است؛ مرتبط میدانند بنابراین، در هنگام انتخاب هدایا و اقلام تبلیغاتی رایگان، اطمینان حاصل کنید که موارد انتخاب شده، شرکت شما را خوب جلوه دهد.

بهترین هدایای شرکتی، هدایایی هستند که قابلیت استفادۀ روزانه را دارند.

اگر هدف کمپین شما از هدیه دادن این است که نام شما در ذهن مشتریان ماندگار شود؛ مواردی را انتخاب کنید که برای آن‏ ها قابلیت کاربرد روزانه را دارد. برخی از نمونههای خوب در این زمینه شامل لیوان‏ ها، نوشت افزارها، نگهدارندۀ موبایل، پاوربانک، پاکتهای با کیفیت و کلاه است.

هدف خود از اعطای هدایا را در نظر بگیرید و آن‏ها را با رویداد خود مرتبط سازید.

همیشه دلیلی برای هدیه دادن وجود دارد و این دلیل شما را در انتخاب هدایا کمک خواهد کرد. اگر هدف شما از دادن هدیه، دیده شدن نام تجاریتان است؛ باید هدایایی را برگزینید که با نام تجاری و کسب و کار شما مرتبط است و میتواند نام شما را در ذهن مشتریان ماندگار و تقویت نماید. در انتخاب هدایای رویدادها دقت کنید که این هدایا باید متفاوت از هدایایی باشند که در جشنها یا سالگرد کسب و کار به حضار می‏ دهید.

هدایای شرکتی را یک عنصر خطی در بودجۀ شرکت قرار دهید.

اثبات شده است که مؤثرترین روش برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و حفظ روابط تجاری با آنها، هدایای شرکتی هستند. هر فردی دریافت یک هدیه خوب و مفید را دوست دارد و دریافت هدیه چیزی بیش از یک احساس خوب در آن فرد ایجاد می‏ کند. اگر هدایای شما به نحوی باشد که مشتریان شما از آنها استفاده کنند و آنها را با خود حمل نمایند؛ آنها نه تنها از هدیه شما سپاسگزار هستند بلکه کسب و کار شما را نیز برای همۀ کسانی که آن هدیه را می‏ بینند؛ ترویج و تبلیغ میکنند. هیچ تبلیغی به اندازۀ یک هدیه شخصی قدرتمند نیست.

مشارکتهای استثنائی را با هدایای شرکتی جبران و تأیید کنید.

در طول سال‏ ممکن است کارکنان، مشارکت ‏کنندگان و مشتریان بارها اقدامات و فعالیتهای استثنائی در راستای موفقیت هر چه بیشتر کسب و کار شما انجام دهند. سعی کنید تا این کمک ‏ها را با دادن یک هدیه تأیید کنید. اگر دادن این هدیه و تقدیر به صورت عمومی انجام شود؛ تأثیری دو برابر خواهد داشت. شما می ‏توانید برای تهیۀ این هدایای تبلیغاتی از کارشناسان متخصص و حرفهای در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید.

منبع: www.talk-business.co.uk

 







مطالب ما را به آسانی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

جستجو در مجله





بنر نسیم سبز تصویر


مطالب مرتبط



پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
موضوع: مراسم سازمانی
پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
۱۸ مهر ۱۳۹۶

بطور کلی همایش به جلسه ایی با حضور چندین نفر اطلاق می شود که پیرامون موضوعی خاص بحث و تبادل نظر میکنند.اکثر همایش ها دارای یک یا چند سخران کلیدی است که از افراد برجسته در زمینه های مربوطه می باشند.معم...

تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
موضوع: مراسم سازمانی
تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
۱۹ مهر ۱۳۹۶

برای برگزاریه یک رویداد مهم و موفق، برنامه ریزی یکی از ضروری ترین کارهاست. از اون جایی که برنامه ریزی رویدادهایی مثل همایش و کنفرانس بسیار پیچیده ست و همه ی جزئیات رو نمیشه به خاطر سپرد، در نتیجه قطعا...

۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
موضوع: مراسم سازمانی
۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
۱۹ مهر ۱۳۹۶

فارغ از اینکه مراسمی که در اون قراره سخنرانی کنین یک همایش مهمه یا کارگاه آموزشی یا حتی یک مهمانی ساده، اگه از شما بپرسم: «موقع آماده شدن برای یک سخنرانی، چقدر از کل زمان خودتونو به تنظیم زبان ب...