مناسب ترین ویدئو برای کسب و کارشما


مناسب ترین ویدئو برای کسب و کارشما
ارسال شده توسط : رؤیا سلطانی     در : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷     در : مراسم سازمانی ، افتتاحیه و رونمایی ، مدارس و مراکز آموزشی ، فیلم و فیلمبرداری
  ۲۳۸   |     ۰  








مناسب ترین ویدئو برای کسب و کارشما


اگر تصمیم‌ گرفته‌اید یک ویدیو تاثیرگذار برای کسب ‌وکار خود بسازید باید به چند نکته توجه داشته باشید.
 قرار است از کجا شروع کنید و چه سبک ویدیویی را انتخاب کنید؟
 هزینه آن چقدر می‌شود؟
و چگونه آن را برای مخاطبان به نمایش بگذارید؟
همچنین اگر خواهان تاثیر بازاریابی ویدیویی در کسب ‌وکارتان هستید باید به فکر یک استراتژی بلند مدت باشید تا به مخاطبان خود در مورد محصول و خدماتی که عرضه می‌کنید آگاهی برسانید و پس از آن به فکر حفظ مشتریان باشید.
ما در این مطلب به معرفی و بررسی سبک های مختلف ویدئو و کاربرد آنها برای کسب و کارها می پردازیم.


۱. ویدیوهای تجاری
ویدیوهای تجاری برای معرفی محصولات و خدمات کسب‌وکارها به مشتریان بکار برده می‌شود. سعی کنید این سبک ویدیو را تا حد ممکن کوتاه نگه دارید و در مورد جزییات بادقت و متمرکز باشید.
چه زمانی باید از این سبک استفاده کرد: این گونه فیلم‌ها برای افزایش آگاهی در مورد یک محصول خاص شرکت شما عالی هستند. فراموش نکنید حتما برای پروموت کلیپ ویدیوی از قدرت شبکه‌های اجتماعی و همچنین تبلیغات ویدیویی استفاده کنید.

 

۲. ویدیوهای آموزشی
ویدیوهای آموزشی یک قطعه کلیپ دارای محتوای مفید هستند که معمولا زمان آن بین ۲ تا ۳ دقیقه است. محتوای اینگونه ویدیوها را افراد تیم خودتان نیز می‌توانند تهیه کنند.
چه زمانی باید از این سبک استفاده کرد: ویدیوهای آموزشی برای جذب مشتری جدید یا اطلاع رسانی در مرحله awareness از قیف فروش استفاده می‌شود. این گونه ویدیوها در واقع در بخش استراتژی بازاریابی محتوایی شما قرار خواهند گرفت و می‌توانند راهنمای لازم برای جواب سوالات مشتریان شما باشند.

 

۳. موشن‌گرافی، انیمیشن
با انیمیشن، شما می توانید هر چیزی را معرفی کنید. این سبک بیشتر برای شرکت‌های فناوری و سرویس‌دهنده در محیط اینترنت استفاده می‌شود. یک روش عالی که می‌تواند موارد انتزاعی و مفهومی مانند ‘سرویس‌های ابری cloud’ را به خوبی ارایه دهد.
انیمیشن باعث می‌شود که بتوانید برند خود را خیلی سریع در ذهن مخاطبان معرفی کنید. استفاده از رنگ‌ها و تم‌های مختلف که ‌می‌تواند با هویت گرافیکی برند و سایت شما یکپارچه شود نیز از ویژگی‌های انیمیشن است.
چه زمانی باید از این سبک استفاده کرد: معمولا از این گونه ویدیوها برای کمک در تصمیم‌گیری خرید مشتریان در قیف فروش استفاده می‌شود و باید در صفحه اصلی سایت و همینطور کانال‌های ارتباط با مشتری مانند شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید.


۴. ویدیو‌های زنده و توضیحی
ویدیو‌های که به صورت واقعی و زنده فیلم برداری شده است و همینطور توضیحات کافی در آن ارایه می‌شود یک راه خوب برای معرفی و نشان دادن محصول و یا خدمات ملموس است. اینگونه ویدیوها یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبین است مخصوصا اگر برای یک کسب‌وکار در زمینه خدمات مشاوره و مواردی مانند رستوران‌ها بکار برده شود.
حقیقت این است که مردم دوست دارند دیگران را ببینند بدون هیچ فیلتر و ویرایشی! این به آنها ارتباط عاطفی می‌دهد مخصوصا اگر محتوای ویدیو به صورت داستانی ارایه شود.


۵. فیلم‌های در مورد کمپانی
فیلم‌های در مورد داستان شکل‌گیری شرکت یا روند کار کارمندان یک راه عالی برای معرفی تیم، فرهنگ، و فلسفه شرکت شما است. بنیانگذاران، کارکنان و مدیران می‌توانند در این فیلم که مربوط به شرکت است صحبت داشته باشند. این گونه فیلم‌ها برای ایجاد وفاداری، اعتماد، و ایجاد ارتباط احساسی با مشتریان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این گونه ویدیوها را می‌توانید از طریق خبرنامه، بخش درباره ما در سایت و همینطور شبکه‌های اجتماعی برند به مخاطبان ارایه دهید.


۶. ویدیو از روش کار با محصول یا سرویس‌های ارایه شده
ارایه یک ویدیو آموزشی از نحوه کار محصول یا خدمات می‌تواند به مشتری بینش بهتری بدهد و این مطمئنا در فروش نیز تاثیر گذار خواهد بود. اینگونه از ویدیوها معمولا برای بخش پیشتیانی، پاسخ به سوالات متداول و حتی برای ارایه یک دمو از محصولات ارایه می‌شود.

 

نتبجه گیری:
با توجه به افزایش چشمگیر بازاریابی و تبلیغات ویدئویی انتخاب سبک ویدئو مناسب ، نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب و دیده شدن محصول یا خدماتتان خواهد داشت.

 

 

منبع: blogad.ir

 







مطالب ما را به آسانی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

جستجو در مجله





بنر نسیم سبز تصویر

بنر فیلمبرداری نسیم سبز تصویر

20 سال تجربه در برگزاری


مطالب مرتبط



پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
موضوع: مراسم سازمانی
پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
۱۸ مهر ۱۳۹۶

بطور کلی همایش به جلسه ایی با حضور چندین نفر اطلاق می شود که پیرامون موضوعی خاص بحث و تبادل نظر میکنند.اکثر همایش ها دارای یک یا چند سخران کلیدی است که از افراد برجسته در زمینه های مربوطه می باشند.معم...

تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
موضوع: مراسم سازمانی
تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
۱۹ مهر ۱۳۹۶

برای برگزاریه یک رویداد مهم و موفق، برنامه ریزی یکی از ضروری ترین کارهاست. از اون جایی که برنامه ریزی رویدادهایی مثل همایش و کنفرانس بسیار پیچیده ست و همه ی جزئیات رو نمیشه به خاطر سپرد، در نتیجه قطعا...

۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
موضوع: مراسم سازمانی
۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
۱۹ مهر ۱۳۹۶

فارغ از اینکه مراسمی که در اون قراره سخنرانی کنین یک همایش مهمه یا کارگاه آموزشی یا حتی یک مهمانی ساده، اگه از شما بپرسم: «موقع آماده شدن برای یک سخنرانی، چقدر از کل زمان خودتونو به تنظیم زبان ب...