بنر های تبلیغاتی، معرف کسب و کار شما هستند


بنر های تبلیغاتی، معرف کسب و کار شما هستند
ارسال شده توسط : مینا کاظمیان     در : ۲۶ مرداد ۱۳۹۷     در : مراسم سازمانی
  ۱۹۸   |     ۰  








بنر های تبلیغاتی، معرف کسب و کار شما هستند


بسیاری از بنر های تبلیغاتی به دلایلی از جمله طراحی ضعیف و چشمگیر نبودن؛ اثرگذاری لازم را ندارند. لازم است به عنوان یک بازاریاب بدانید که مصرف‎کنندگان و مشتریانتان چه می‎خواهند و بنر های تبلیغاتی خود را متناسب با علایق آن‎ها طراحی نمایید تا آن‎ها بتوانند با محصول و خدمات شما ارتباط برقرار کنند.

دو قانون برای بنر های تبلیغاتی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

قانون اول: آگهی تبلیغاتی شما باید به طور واضح بیانگر قاعدۀ کسب و کار شما باشد. متوسط زمانی که مصرف‎کنندگان برای مشاهدۀ صفحات وب صرف می‏ کنند؛ پانزده ثانیه است. بنابراین، شما باید توجه داشته باشید که زمان لازم برای مشاهدۀ آگهی شما بسیار کمتر است و بدون یک پیام شفاف و روشن، بنر تبلیغاتی شما مفید واقع نمی‎شود.

قانون دوم: بنر تبلیغاتی شما باید نشان دهندۀ اعتبار و اعتماد باشد. کاربران اینترنت روزانه به طور متوسط صدها پیام تبلیغاتی را می‎بینند. اگر بنر تبلیغاتی شما، اعتبار کافی را نداشته باشد؛ آن‎ها نمی‎توانند با تبلیغات شما ارتباط برقرار کنند. اگر بنر تبلیغاتی شما نتواند نظر مخاطبان را جلب کند، علاوه بر اینکه اعتبار خود را از دست می‎دهید؛ ممکن است کاربران تمامی آگهی‎ های شما را مسدود کرده و شانس خود را حتی در آینده و فرصت ‎های بهتر نیز از دست بدهید.

چگونه یک بنر تبلیغاتی مؤثر طراحی نماییم؟ برای طراحی یک بنر تبلیغاتی مناسب باید عوامل زیر را مورد توجه قرار دهید:

رنگ: تقریبأ سه دهه از زمان انتشار نخستین بنر تبلیغاتی در اینترنت می‎گذرد. با وجود این زمانی که گذشته، بازاریابان همچنان در خصوص رنگ بنر های تبلیغاتی به اتفاق نظر و اجماع نرسیده‎اند. زیرا  برخی از بازاریابان موافق رنگ هایی هستند که با کل صفحات یکدست می شوند، اما دیگر بازاریابان به استفاده از رنگ های متضاد معتقدند. تبلیغات در حالت اول، نرخ کلیک کمتر و نرخ تبدیل بهتری دارند؛ در حالی که در حالت معکوس، حالت دوم و استفاده از رنگ های متضاد مناسب است. مهم تر از آن، پاسخ به این سوال، بستگی به صنعت شما و اینکه کدام یک از این موارد برایش مناسب است؛ دارد. همچنین زمینۀ کاری شما و رنگ ‏های به کار رفته در نام تجاری شما نیز مهم است. در واقع می‎توان ادعا کرد که تناسب رنگ بنر های تبلیغاتی با نام تجاری شما، بقای شما را برای بلندمدت تضمین خواهد نمود.

اندازۀ بنر: اندازۀ مشخصی برای بنر موجود نیست و معمولاً اندازه‎‎ های مختلفی تعیین می‎شود. علاوه براین، شما می‏ توانید بنر های تبلیغاتی‎تان را در رسانه‎ های اجتماعی نظیر اینستاگرام و ... در معرض نمایش قرار دهید و اندازۀ آن را متناسب با استانداردهای این رسانه‎ ها تعیین نمایید. در واقع رسانه ‎ای که شما برای نمایش بنر تبلیغاتی خود از آن بهره می‏ گیرید؛ در تعیین اندازۀ بنر تأثیر فراوانی دارد(به عنوان مثال در اینستاگرام بزرگترین تصویر عمودی" 1350پیکسل *  1080پیکسل" است و بزرگترین تصویر افقی نیز" 566پیکسل *  1080پیکسل" می‎باشد.). لازم به ذکر است نمایش بنر در رسانه‏ های اجتماعی بسیار مؤثرتر از رسانه ‎های سنتی است.

فرمت آگهی: فرمتی که برای آگهی ‎هایتان استفاده می‏ کنید در ایجاد تغییرات بسیار مهم هستند. به طور مثال استفاده از تصاویر متحرک در یوتیوب(YouTube) بسیار کاربردی و متداول است اما در وبلاگ ‎های مدرن و ووردپرس(WordPress) استفاده از تبلیغات HTML5 متداول است. ایده‎آل‌ترین حالت این است که بنر تبلیغاتی شما به نحوی طراحی شود که امکان اعمال و کاربرد سریع در تمامی این فرمت‏ ها را داشته باشد.

فراخوندن به عمل: این قسمت مهم‎ترین جزء هر بنر تبلیغاتی است که بطور خلاصه به آن CTA می‌گویند. بدون CTA، بازدیدکنندگان شما ممکن است تبدیل به مشتری نشوند. باتوجه به اینکه عباراتی مانند "الان خرید کنید" بسیار محبوب هستند، اما باید دانست بنر های تبلیغاتی معمولاً اولین گام در چرخه فروش و بازاریابی شما هستند. هدف کمپین شما می تواند ایجاد یک چرخه باشد که پس از آن بتوان با پیام های تبلیغاتی مورد هدف قرار گیرد. در این گونه موارد، مهم این است از نوعی از CTA استفاده کنید که نیاز مشتری را برطرف کند. برخی از CTAها که بسیار مؤثر هستند شامل "دانلود کتاب رایگان" و "درخواست تماس مجدد" هستند.

در نهایت لازم به ذکر است که بنر تبلیغاتی به عنوان یکی از استراتژی‎های بازاریابی شما مؤثر هستند. موفقیت کمپین تبلیغاتی شما بستگی زیادی به انتخاب جهت درست و بهبود چرخه بازاریابی دارد. با استفاده از بررسی‎های دوره‎ای، در خصوص موفقیت بنرهای تبلیغاتی خود و جذب مشتریان اطمینان حاصل کنید و از این طریق در خصوص صحیح بودن یا نبودن نحوۀ سرمایه‎گذاریتان اطمینان حاصل نمایید.

منبع: www.talk-business.co.uk







مطالب ما را به آسانی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

جستجو در مجله





بنر نسیم سبز تصویر


مطالب مرتبط



پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
موضوع: مراسم سازمانی
پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
۱۸ مهر ۱۳۹۶

بطور کلی همایش به جلسه ایی با حضور چندین نفر اطلاق می شود که پیرامون موضوعی خاص بحث و تبادل نظر میکنند.اکثر همایش ها دارای یک یا چند سخران کلیدی است که از افراد برجسته در زمینه های مربوطه می باشند.معم...

تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
موضوع: مراسم سازمانی
تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
۱۹ مهر ۱۳۹۶

برای برگزاریه یک رویداد مهم و موفق، برنامه ریزی یکی از ضروری ترین کارهاست. از اون جایی که برنامه ریزی رویدادهایی مثل همایش و کنفرانس بسیار پیچیده ست و همه ی جزئیات رو نمیشه به خاطر سپرد، در نتیجه قطعا...

۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
موضوع: مراسم سازمانی
۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
۱۹ مهر ۱۳۹۶

فارغ از اینکه مراسمی که در اون قراره سخنرانی کنین یک همایش مهمه یا کارگاه آموزشی یا حتی یک مهمانی ساده، اگه از شما بپرسم: «موقع آماده شدن برای یک سخنرانی، چقدر از کل زمان خودتونو به تنظیم زبان ب...