بازاریابی ویدئویی با کمترین هزینه


بازاریابی ویدئویی با کمترین هزینه
ارسال شده توسط : رؤیا سلطانی     در : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷     در : مراسم سازمانی ، افتتاحیه و رونمایی ، مدارس و مراکز آموزشی ، فیلم و فیلمبرداری
  ۳۲۷   |     ۰  








بازاریابی ویدئویی با کمترین هزینه


تبلیغات از طریق فیلم، روشی عالی برای نشان دادن کسب و کار، محصولات ، خدمات یا دانش شما است. این یکی از عمده دلایلی ست که 64 درصد بازاریابان قصد دارند بودجه تولید فیلم خود را افزایش دهند.
وقتی بحث بازاریابی ویدیویی مطرح می‌شود، بسیاری از بازاریابان و مالکان کسب و کارهای کوچک به فکر تولید یک فیلم بسیار  با کیفیت می‌افتند که خارج از توان مالی و بودجه‌ای آنان است. البته، گزینه‌های کم هزینه زیادی وجود دارند که کسب و کارهای کوچک می‌توانند از مزایای آنها بهره‌مند شوند. به همین دلیل است که بازاریابی دایماً درحال تغییر است و کسب و کارهای بیشتری تبلیغات تلویزیونی خود را به سمت تولید فیلم‌های آنلاین سوق داده اند.
ما به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید با کمترین بودجه بازاریابی ویدیویی خود را آغاز کنید.


تغییر از تلویزیون به فیلم‌های آنلاین
بهترین گام برای آغاز و ورود به فضای بازاریابی ویدیویی آن است که در مقدمه بگویید کسب و کار شما چیست و چه محصولاتی را ارایه می‌کند. مدیر عامل، مالک یا مؤسس شرکت خود را مقابل دوربین بنشانید تا رسالت و نگرش کسب و کار شما را توضیح دهند. معرفی دوستانه برای مشتریان جدید یا حتی معرفی مجدد برای مشتریان موجود، می‌تواند باعث شود که گفتگوی شما خوب پیش برود.
تولید چنین فیلم هایی در فضای استودیویی یا حتی در محل کار شما بسیار کم هزینه تر است.

 

کوتاه بسازید
فیلم‌های تبلیغاتی می‌توانند به قالب‌های گوناگونی باشند. اگر قصد دارید معامله بزرگی در آینده انجام دهید، یک فیلم سریع 10 ثانیه‌ای می‌تواند اخبار خوبی را در اختیار کسانی قرار دهد که حوزه کسب و کار شما را دنبال می‌کنند.
فیلم‌ها باید حتی‌المقدور کوتاه باشند. مردم علاقه دارند جزییات را خیلی سریع دریافت کنند. 36 درصد افراد فیلم‌های 1 تا 3 دقیقه را ترجیح می‌دهند.ازطرفی مدت زمان ویدئو در میزان بودجه شما نیز نقش مهمی دارد.

 

با توجه به بازخورد مشتریان فیلم بسازید
به جای تهیه فیلم‌های تبلیغاتی درباره این که چرا کسی باید محصولات شما خریداری نماید، بر آموزش و تفنن مخاطبان در فیلم‌هایی تمرکز کنید که می‌توانند ارزش افزوده به دنبال داشته باشند.
 برنامه‌های خودآموز که در آنها محصولات شما معرفی می‌شوند می‌توانند روش انجام کسب و کار شما، خصوصیات کارکنان شما، دانش شرکت و آگاهی از برند شما را معرفی کنند. بر اساس یک تحقیق انجام شده، 46 درصد افراد می‌گویند که پس از مشاهده یک فیلم آنلاین، تلاش می‌کنند اطلاعاتی را درباره یک محصول یا خدمت بیابند. از بازخورد مشتریان برای تهیه فیلم‌هایی استفاده کنید که به نیازهای آنان می‌پردازند.

 







مطالب ما را به آسانی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

جستجو در مجله





نسیم 1

بنر نسیم 2

بنر نسیم 3


مطالب مرتبط



پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
موضوع: مراسم سازمانی
پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
۱۸ مهر ۱۳۹۶

بطور کلی همایش به جلسه ایی با حضور چندین نفر اطلاق می شود که پیرامون موضوعی خاص بحث و تبادل نظر میکنند.اکثر همایش ها دارای یک یا چند سخران کلیدی است که از افراد برجسته در زمینه های مربوطه می باشند.معم...

تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
موضوع: مراسم سازمانی
تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
۱۹ مهر ۱۳۹۶

برای برگزاریه یک رویداد مهم و موفق، برنامه ریزی یکی از ضروری ترین کارهاست. از اون جایی که برنامه ریزی رویدادهایی مثل همایش و کنفرانس بسیار پیچیده ست و همه ی جزئیات رو نمیشه به خاطر سپرد، در نتیجه قطعا...

۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
موضوع: مراسم سازمانی
۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
۱۹ مهر ۱۳۹۶

فارغ از اینکه مراسمی که در اون قراره سخنرانی کنین یک همایش مهمه یا کارگاه آموزشی یا حتی یک مهمانی ساده، اگه از شما بپرسم: «موقع آماده شدن برای یک سخنرانی، چقدر از کل زمان خودتونو به تنظیم زبان ب...