بازاریابی با رزومه ویدئویی


بازاریابی با رزومه ویدئویی
ارسال شده توسط : رؤیا سلطانی     در : ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷     در : مراسم سازمانی ، مدارس و مراکز آموزشی ، فیلم و فیلمبرداری
  ۵۲۶   |     ۰  








بازاریابی با رزومه ویدئویی


بطور کلی رزومه ویدئویی (Video Resume) گزارشی مختصر از تجربه حرفه ای متقاضی شغل ، مدارک تحصیلی و ... است که به صورت ویدئویی به کارفرمای احتمالی ارائه می شود. رزومه ویدیویی می تواند شما را در رسیدن به شغلی مناسب تر یاری کند.

اما همه ی ماجرا این نیست.....!!!


رزومه ویدیویی یکی از مهمترین روش های بازاریابی ویدئویی و برندسازی نیز است.شما از این سبک ویدئو برای معرفی خود به مخاطبان یا مشتریانتان هم می توانید استفاده کنید.
فرض کنید شما در زمینه ایی خاص تبحر دارید و قصد دارید کارگاه آموزشی یا سمیناری برای علاقه مندان برگزار کنید.یک رزومه ویدئویی خوب و حرفه ای می تواند شما را بطور کامل و جذاب به مخاطبانتان معرفی کند و آنها را تشویق به شرکت در کارگاه یا سمینار شما نماید.
مزیت های رزومه ویدئویی
یکی از مزیتهای رزومه ویدیویی این است که به شما این اجازه را می دهد تا مهارت های عمومی گفتاری، بین فردی، خلاقانه و فنی خود را مخاطب نشان دهید در حالیکه در رزومه متنی این قابلیت وجود ندارد.
درست همانند یک رزومه چاپی، رزومه ویدیویی هم میتواند به ذکر مسائل عمومی بپردازد و یا برای موقعیت یا شرکت خاصی مورد هدف قرار گیرد. رزومه ویدیویی، مهارتها و تجربیات فردی را توصیف کرده و معمولا حکم یک مکمل را دارد و برای تکمیل رزومه کاری چاپ شده، مورد استفاده قرار میگیرد.
به عنوان مثال، برای کارهایی مانند بازیگری، تدریس و آموزش زبان یا حتی ریاضی، مدیر فروش و بازرگانی و … ساخت و نمایش یک رزومه ویدیویی قطعا مفید واقع میشود. همچنین، یک رزومه ویدیویی می تواند یک راهکار خوب برای نمایش شخصیت شما باشد؛ و برای افرادی که با مشتری سر و کار دارند و کارشان شامل جذب خریداران احتمالی در آینده است، میتواند سودمند باشد.


چطور رزومه ویدئویی بسازیم؟

 

 

یک رزومه ویدیویی می تواند توسط یک فرد یا تیم حرفه ای فیلمسازی برای شما تولید شود و یا خود شما می توانید با یادگیری چند تکنیک ساده اقدام به ساخت آن کنید.اما از آنجایی که قطعا کیفیت و نتیجه نهایی متفاوت خواهد بود توصیه میکنم هیچوقت شغل آینده خود را به مخاطره نیندازید و بر روی آن ریسک نکنید و ساخت آن را به افراد حرفه ایی و مجرب بسپارید.
باید دقت کنید که در فرآیند ساخت دچار حتی کوچکترین اشتباه نشوید. از اشتباهاتی که در ساخت رزومه ویدیویی اتفاق می افتد ،میتوان به فیلمنامه، سبک فیلمبرداری و مکان نامناسب اشاره کرد.


داشتن رزومه ویدیویی به شرطی که به درستی انجام گرفته باشد میتواند در روند بازاریابی و معرفی مناسب شما قدم های موثری بردارد.


همچنین توجه داشته باشید با گسترش فضاهای مجازی و انتقال سریع اطلاعات، بعد از انتشار ویدئو خود ، کنترل نحوه ی انتشار آن از دست شما خارج شده و به سرعت به شکل ویروسی پخش می شود و اگر اشتباهی در ساخت آن صورت گرفته باشد ممکن است جایگاه اجتماعی شما را به مخاطره بیندازد.پس حتما قبل از انتشار فیلم آن را بارها بررسی کنید و بازخورد نزدیکان و دوستانتان را دریافت کنید.

 







مطالب ما را به آسانی برای دوستان خود به اشتراک بگذارید:

جستجو در مجله





نسیم 1

بنر نسیم 2

بنر نسیم 3


مطالب مرتبط



پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
موضوع: مراسم سازمانی
پنج گام تا برگزاری یک همایش موفق
۱۸ مهر ۱۳۹۶

بطور کلی همایش به جلسه ایی با حضور چندین نفر اطلاق می شود که پیرامون موضوعی خاص بحث و تبادل نظر میکنند.اکثر همایش ها دارای یک یا چند سخران کلیدی است که از افراد برجسته در زمینه های مربوطه می باشند.معم...

تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
موضوع: مراسم سازمانی
تهیه چک لیست برنامه ریزی همایش
۱۹ مهر ۱۳۹۶

برای برگزاریه یک رویداد مهم و موفق، برنامه ریزی یکی از ضروری ترین کارهاست. از اون جایی که برنامه ریزی رویدادهایی مثل همایش و کنفرانس بسیار پیچیده ست و همه ی جزئیات رو نمیشه به خاطر سپرد، در نتیجه قطعا...

۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
موضوع: مراسم سازمانی
۵تکنیک زبان بدن در سخنرانی مراسم
۱۹ مهر ۱۳۹۶

فارغ از اینکه مراسمی که در اون قراره سخنرانی کنین یک همایش مهمه یا کارگاه آموزشی یا حتی یک مهمانی ساده، اگه از شما بپرسم: «موقع آماده شدن برای یک سخنرانی، چقدر از کل زمان خودتونو به تنظیم زبان ب...